Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9928
Назва: Дослідження та прогнозування кон'юнктури ринку (на прикладі ринку реклами)
Інші назви: Research and forecasting of market situation (on the example of the advertising market)
Автори: Осипова, А.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: кон’юнктура ринку
реклама
ринок реклами
ефективність
динаміка кон’юнктури ринку
прогноз
прогнозування кон’юнктури ринку реклами
market conditions
advertising
market of advertising
efficiency
dynamics of market conditions
forecast
forecasting of the market of advertising market
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються дослідження теоретичних та методичних аспектів кон’юнктури ринку реклами. Проаналізовано сучасний стан ринку реклами в Україні, а також була освітлена особлитвість розвитку ринку реклами у розвинених країнах світу. Виявлені основні проблеми і недоліки сучасного ринку реклами в Україні. Запропоновано прогноз розвитку ринку реклами України та виявлені відповідні тенденції.
The paper examines theoretical and methodological aspects of the advertising market situation. The current state of the advertising market in Ukraine was analyzed, and the specialty of the development of the advertising market in the developed countries of the world was illuminated. The main problems and drawbacks of the modern advertising market in Ukraine are revealed. The prognosis of the development of the Ukrainian advertising market is proposed and the relevant trends are revealed.  
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9928
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf211,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf209,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.