Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9928
Title: Дослідження та прогнозування кон'юнктури ринку (на прикладі ринку реклами)
Other Titles: Research and forecasting of market situation (on the example of the advertising market)
Authors: Осипова, А.О.
Issue Date: 2018
Keywords: кон’юнктура ринку
реклама
ринок реклами
ефективність
динаміка кон’юнктури ринку
прогноз
прогнозування кон’юнктури ринку реклами
market conditions
advertising
market of advertising
efficiency
dynamics of market conditions
forecast
forecasting of the market of advertising market
Abstract: У роботі розглядаються дослідження теоретичних та методичних аспектів кон’юнктури ринку реклами. Проаналізовано сучасний стан ринку реклами в Україні, а також була освітлена особлитвість розвитку ринку реклами у розвинених країнах світу. Виявлені основні проблеми і недоліки сучасного ринку реклами в Україні. Запропоновано прогноз розвитку ринку реклами України та виявлені відповідні тенденції.
The paper examines theoretical and methodological aspects of the advertising market situation. The current state of the advertising market in Ukraine was analyzed, and the specialty of the development of the advertising market in the developed countries of the world was illuminated. The main problems and drawbacks of the modern advertising market in Ukraine are revealed. The prognosis of the development of the Ukrainian advertising market is proposed and the relevant trends are revealed.  
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9928
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf211,58 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf209,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.