Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9943
Назва: Формування конкурентних переваг підприємства ( на прикладі ПрАТ «Подільська меблева фабрика»)
Інші назви: Formation of competitive advantages of the enterprise (for example, PJSC" Podilsky furniture factory ")
Автори: Савенко, Д.С.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конкурентні переваги
конкурентоспроможність
стратегія
competitive advantage
competitiveness
strategy
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – проблема формування та утримання конкурентних переваг ПрАТ Подільська меблева фабрика . У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентних переваг компании Проаналізовано фінансово-господарчу діяльність ПрАТ Подільська меблева фабрика, оцінено рівень конкурентоспроможності підприємства Запропоновано стратегію стабілізації спрямовану на зниження витрат на виробництво продукції.
Thesis consists of three chapters. Object of study the problem of the formation of competitive advantages . Diploma thesis deals with theoretical aspects of formation of competitive advantages of the company The financial and economic activity of the Pridroprom Podolsk furniture factory is analyzed, the level of competitiveness of the enterprise is estimated A strategy for stabilization aimed at reducing production costs is proposed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9943
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf640,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf422,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.