Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9950
Назва: Чинники та резерви збільшення прибутку від операційної діяльності готелю «Брістоль»
Інші назви: Factors and reserves of profit increase from «Bristol» hotel оperations»
Автори: Федорчук, В.Д.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: дохід
витрати
прибуток від реалізації послуг
операційний прибуток
фінансовий результат до оподаткування
інтерактивний стіл
навчання
економічна ефективність
термін окупності
income
expenses
profit from service sales
operating profit
financial result before taxation
interactive table
training
economic efficiency
payback period
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. У роботі розглядаються теоретичні аспекти аналізу резервів зростання операційного прибутку в готельному підприємстві. Досліджена економічна прибутку як найважливішого показника результативності виробничо-господарської діяльності підприємства, розглянуті його види та етапи формування. Проаналізовано формування доходів і витрат, структура і динаміка прибутку готелю «Брістоль» та механізм його формування в 2015-2017 роках. Запропоновано для збільшення операційного прибутку готелю «Брістоль» впровадження інтерактивних столів в торговому залі готельного ресторану та економія поточних витрат за рахунок підвищення кваліфікації покоївок. Представлені техніко-економічні розрахунки щодо обґрунтування ефективності їх впровадження.
Master's qualification work consists of three sections. The theoretical aspects of the analysis of reserves of operating profit growth in a hotel enterprise are considered in the paper. The economic profit as the most important indicator of the efficiency of the industrial and economic activity of the enterprise is investigated, its types and stages of formation are considered. The analysis of the formation of revenues and expenses, the structure and dynamics of «Bristol» hotel's profit and the mechanism of its formation in 2015-2017. It is proposed to increase the operational profit of «Bristol» hotel to introduce interactive tables in the hotel restaurant's trade room and save current expenses by improving the qualifications of the maids. Techno-economic calculations are presented for substantiating the effectiveness of their implementation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9950
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf282,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf125,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.