Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9964
Title: Маркетингова digital-стратегія для ТОВ «Центр сімейної медицини "Амедика" на ринку медичних послуг
Other Titles: Marketing digital-strategy for LLC "Family Medicine Center" Amedika
Authors: Бешляга, А.Р.
Issue Date: 2018
Keywords: digital-стратегія
маркетингові комунікації
контекстна реклама
didital-середовише
соціальні мережі
позиціювання
digital strategy
marketing communications
contextual advertising
didital environment
social networking
positioning
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність ТОВ «Центр сімейної медицини «Амедика» на ринку медичних послуг. У роботі розглядаються теоретичні аспекти digital-стратегії в сфері медичних послуг. Проаналізовано позиціювання та дослідження маркетингової комунікаційної стратегії ТОВ «Центр сімейної медицини «Амедика». Запропоновано заходи щодо формування маркетингової digital-стратегії для ТОВ «Центр сімейної медицини «Амедика».
Thesis consists of three chapters. Object of study marketing activities of the "Family Medicine Center" Amedika ООО"(Limited Liability Company) at the market of medical services. Diploma thesis deals with theoretical aspects of digital strategies in the field of health services. The positioning and research of the marketing communication strategy the "Family Medicine Center" Amedika ООО"(Limited Liability Company) has been analyzed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9964
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf346,67 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf522,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.