Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9965
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавиденко, Н.В.-
dc.date.accessioned2019-09-01T22:36:41Z-
dc.date.available2019-09-01T22:36:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9965-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «Контактний зоопарк». Предметом дослідження є методологічні та практичні засади розробки маркетингової стратегії послуг з організації дозвілля підприємства ТОВ «Контактний зоопарк». В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти формування та розвитку маркетингової стратегії підприємств сфери дозвілля; в другому аналітичному розділі роботи викладено результати дослідження маркетингової діяльності ТОВ «Контакний зоопарк»; в третьому практичному розділі відображено містить практичні пропозиції щодо реструктуризації організаційної структури управління маркетингом та рекомендації щодо маркетингової стратегіі в ТОВ «Контактний зоопарк», зокрема був запропонований і обгрунтований проект зі створення нового контактного зоопарку в м. Чорноморськ .ru_RU
dc.description.abstractThe object of this diploma is qualifying of "Contact Zoo" LTD marketing activity. The subject of the research is the methodological and practical principles of developing the marketing strategy of services for organizing leisure activities of the "Contact Zoo" LTD. In the first chapter the theoretical aspects of formation and development of marketing strategy for leisure sphere enterprises are considered; in the second analytical chapter of the work the results of the research of marketing activity of Contact Zoo LTD, are presented; the third practical chapter contains practical suggestions for restructuring the organizational structure of marketing management and recommendations for marketing strategy at Contact Zoo LTD, in particular, the project for the creation of a new contact zoo in Chernomorsk was proposed and substantiated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectконтактний зоопаркru_RU
dc.subjectмаркетингова програмаru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectcontact zooru_RU
dc.subjectmarketing programmeru_RU
dc.titleРозробка маркетингової стратегії для ТОВ «Контактний зоопарк»ru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of marketing strategy for "Contact Zoo" LTDru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf550,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf689,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.