Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнищенко, А.В.-
dc.date.accessioned2019-09-01T22:47:37Z-
dc.date.available2019-09-01T22:47:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9967-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження випускної роботи є процес формування маркетингової товарної діяльності підприємства "Акація" ФОП Базелевська. Предметом дослідження є комплекс теоретичних і прикладних аспектів застосування маркетингової товарної діяльності підприємствами малого бізнесу. Метою випускної роботи є аналіз маркетингової товарної діяльності підприємства на прикладі мережі магазинів "Акація" ФОП Базелевська О.А., смт Великодолинське. В результаті дослідження надані рекомендації щодо вдосконалення товарного асортименту, вдосконалення системи управління якістю продукції на підприємстві та розробки бренду «Акація».ru_RU
dc.description.abstractThe object of research of the work is the formation process of marketing product activities of the enterprise "Akatsiya" individual entrepreneur Bazelyevska. The subject of the study is a complex of theoretical and practical aspects of the marketing product policy applied by small business enterprises. The purpose of the work is to analyse the marketing product activity of the enterprises in an example of the network of markets "Akatziya" individual entrepreneur Bazelevska O.A., towns Velykodolynske. As a result of the study were given recommendations to improve the product range and the quality management system at the enterprise and to develop the brand "Akatsiya" were made.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectтоварна політикаru_RU
dc.subjectасортиментru_RU
dc.subjectмаркетингове середовищеru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectproduct policyru_RU
dc.subjectassortmentru_RU
dc.subjectmarketing environmentru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.subjectbrandru_RU
dc.titleМаркетингова товарна діяльність підприємства на ринку споживчих товарівru_RU
dc.title.alternativeMarketing product activity of the enterprise in the market of consumer goodsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf565,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf323,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.