Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9969
Назва: Управління маркетингом мережі магазинів взуття «Fellini»
Інші назви: Marketing management of a chain of shoe stores «Fellini»
Автори: Савченко, Д.Л.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетинг
управління
магазин
взуття
реклама
заходи
marketing
management
shop
shoes
advertising
events
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження –процес управління маркетинговою діяльністю підприємства. У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності управління маркетинговою діяльністю підприємства Проаналізовано специфіку менеджменту маркетингової діяльності підприємства на ринку модельного взуття; Запропоновано рекомендації щодо удосконалення організаційної структури управління маркетингом в мережі магазинів «Fellini»; обґрунтовано рекламні заходи та проведена оцінка ефективності розроблених заходів.
Thesis consists of three chapters. Object of study. the process of managing the marketing activities of the enterprise. Diploma thesis deals with theoretical aspects the essence of the management of the marketing activities of the enterprise Recommendations for improving the organizational structure of marketing management in the network of Fellini stores are offered; justified promotional measures and evaluated the effectiveness of the measures developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9969
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf374,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf547,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.