Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9969
Title: Управління маркетингом мережі магазинів взуття «Fellini»
Other Titles: Marketing management of a chain of shoe stores «Fellini»
Authors: Савченко, Д.Л.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетинг
управління
магазин
взуття
реклама
заходи
marketing
management
shop
shoes
advertising
events
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження –процес управління маркетинговою діяльністю підприємства. У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності управління маркетинговою діяльністю підприємства Проаналізовано специфіку менеджменту маркетингової діяльності підприємства на ринку модельного взуття; Запропоновано рекомендації щодо удосконалення організаційної структури управління маркетингом в мережі магазинів «Fellini»; обґрунтовано рекламні заходи та проведена оцінка ефективності розроблених заходів.
Thesis consists of three chapters. Object of study. the process of managing the marketing activities of the enterprise. Diploma thesis deals with theoretical aspects the essence of the management of the marketing activities of the enterprise Recommendations for improving the organizational structure of marketing management in the network of Fellini stores are offered; justified promotional measures and evaluated the effectiveness of the measures developed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9969
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf374,34 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf547,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.