Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9970
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛиходько, М.О.-
dc.date.accessioned2019-09-01T23:06:46Z-
dc.date.available2019-09-01T23:06:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9970-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – компанія «PRODJ GROUP». У роботі розглядаються розглядаються теоретичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах і визначається специфіка маркетингу в торговельній сфері. Проаналізовано маркетингове середовище кафедри компанії. Розглянуто особливості реалізації кожного з елементів комплексу маркетингу. За допомогою матриці Мак-Кінсі визначено напрямки розвитку основних брендів підприємства. Запропоновано вирішення існуючих проблем, шляхом виходу на новий географічний ринок та вдосконалення роботи в соціальних мережах.ru_RU
dc.description.abstractMaster's qualification work consists of three sections. The object of research - the company "PRODJ GROUP". The article deals with the theoretical aspects of organizing the marketing activity of the enterprise in modern conditions and defines the specifics of marketing in the field of trade. The marketing environment of the department of the company is analyzed. Features of realization of each of elements of marketing complex are considered. The matrix McKinsey defines the directions of development of the main brands of the enterprise. The solution of existing problems is proposed, by means of access to new geographic market and improvement of work in social networks.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомунікативна політикаru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectзалученняru_RU
dc.subjectпортфельний аналізru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectcommunicative politicsru_RU
dc.subjectsocial networksru_RU
dc.subjectengagementru_RU
dc.subjectportfolio analysisru_RU
dc.titleМаркетингова діяльність підприємстваru_RU
dc.title.alternativeMarketing activity of the enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf564,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf565,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.