Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9971
Title: Інтернет-маркетинг інтернет-магазину «Chekhol»
Other Titles: Internet marketing of the online store «Chekhol»
Authors: Савчук, В.О.
Issue Date: 2018
Keywords: інтернет-маркетинг
інтернет-магазин
веб-сайт
рекламна кампанія
контент-маркетинг
internet marketing
online store
website
advertising campaign
content marketing
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти інтернет-маркетингу зокрема, зроблено висновки щодо доцільності та важливості Веб-аналітики, широкого використання сучасних комунікаційних можливостей інтернету. В рамках роботи була проаналізована маркетингова діяльність діючого успішного інтернет магазину аксесуарів для гаджетів “Chekhol”, показники ефективності маркетингу цього підприємства. Запропоновано удосконалення маркетингової діяльності в інтернеті інтернет магазину.
The work considers the theoretical aspects of Internet marketing in particular, makes conclusions about the expediency and importance of Web analytics, the widespread use of modern communication capabilities of the Internet. As part of the work, the marketing activity of the successful online store of accessories for gadgets "Chekhol" was analyzed, indicators of marketing efficiency of this enterprise. Improvement of marketing activity in the Internet shop of the Internet is offered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9971
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf216,31 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf198,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.