Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9972
Назва: Управління маркетинговою діяльністю банківської установи
Інші назви: Managing the marketing activities of the bank
Автори: Шевченко, Н.С.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетинг
банківський маркетинг
комплекс маркетингу
маркетингове середовище
marketing
banking marketing
marketing-mix
marketing environment
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – ПАТ «ОТП Банк». У роботі розглядаються теоретичні основи банківського маркетингу, досліджено сутність та еволюцію банківського маркетингу, визначено концептуальні особливості банківського маркетингу, проаналізовано основні тенденції на вітчизняному ринку банківських послуг, досліджено практичні аспекти застосування основних складових маркетингової діяльності ПАТ «ОТП Банк» за допомогою таких інструментів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності ПАТ «ОТП Банк»: запропоновано заходи щодо покращення маркетингової діяльності ПАТ «ОТП Банк» у віртуальному середовищі; визначено основні напрямки удосконалення товарної та комунікативної політики банку; надано рекомендації щодо активізації збутової політики ПАТ «ОТП Банк».
Thesis consists of three chapters. The object of research is the "OTP Bank". The paper deals with the theoretical foundations of banking marketing, explores the essence and evolution of banking marketing, identifies the conceptual features of banking marketing, analyzes the main tendencies in the domestic banking services market, investigates the practical aspects of the use of the main components of marketing activity of "OTP Bank" with the help of such instruments as competitive analysis , STEP analysis, SWOT analysis. The main directions of improvement of marketing activity of "OTP Bank" are offered: measures are proposed to improve the marketing activity of "OTP Bank" in a virtual environment; the main directions of improvement of the commodity and communicative policy of the bank are determined; Recommendations on revitalization of the sales policy of "OTP Bank" were given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9972
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf705,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf607,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.