Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9972
Title: Управління маркетинговою діяльністю банківської установи
Other Titles: Managing the marketing activities of the bank
Authors: Шевченко, Н.С.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетинг
банківський маркетинг
комплекс маркетингу
маркетингове середовище
marketing
banking marketing
marketing-mix
marketing environment
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – ПАТ «ОТП Банк». У роботі розглядаються теоретичні основи банківського маркетингу, досліджено сутність та еволюцію банківського маркетингу, визначено концептуальні особливості банківського маркетингу, проаналізовано основні тенденції на вітчизняному ринку банківських послуг, досліджено практичні аспекти застосування основних складових маркетингової діяльності ПАТ «ОТП Банк» за допомогою таких інструментів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності ПАТ «ОТП Банк»: запропоновано заходи щодо покращення маркетингової діяльності ПАТ «ОТП Банк» у віртуальному середовищі; визначено основні напрямки удосконалення товарної та комунікативної політики банку; надано рекомендації щодо активізації збутової політики ПАТ «ОТП Банк».
Thesis consists of three chapters. The object of research is the "OTP Bank". The paper deals with the theoretical foundations of banking marketing, explores the essence and evolution of banking marketing, identifies the conceptual features of banking marketing, analyzes the main tendencies in the domestic banking services market, investigates the practical aspects of the use of the main components of marketing activity of "OTP Bank" with the help of such instruments as competitive analysis , STEP analysis, SWOT analysis. The main directions of improvement of marketing activity of "OTP Bank" are offered: measures are proposed to improve the marketing activity of "OTP Bank" in a virtual environment; the main directions of improvement of the commodity and communicative policy of the bank are determined; Recommendations on revitalization of the sales policy of "OTP Bank" were given.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9972
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf705,13 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf607,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.