Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9973
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойленко, М.С.-
dc.date.accessioned2019-09-01T23:26:19Z-
dc.date.available2019-09-01T23:26:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9973-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є маркетингова комунікаційна політика публічного акціонерного товариства "САН ІнБев Україна". Предметом дослідження є теоретичні та практичні acпeкти opгaнiзaцiї маркетингової комунікаційної політики. У першому розділі розглянуто теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики підприємства; у другому розділі викладено результати дослідження маркетингової комунікаційної політики ПАТ «Сан ІнБев Україна»; третій розділ містить практичні пропозиції щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики ПАТ «Сан ІнБев Україна».ru_RU
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. Object of study is marketing communication policy of the public joint-stock company "SUN InBev Ukraine". The subject of the study is theoretical and practical aspects of marketing communication policy. The first chapter deals with the theoretical foundations of the company's marketing communications policy; the second chapter presents the results of research on marketing communication policy of PJSC "SUN InBev Ukraine"; the third chapter contains practical proposals for improving the marketing communication policy of PJSC "SUN InBev Ukraine".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectмаркетингова політика комунікаційru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing communicationsru_RU
dc.subjectmarketing communications policyru_RU
dc.titleКомунікативна політика в системі маркетингу підприємств на прикладі ПАТ «САН ІнБев Україна»ru_RU
dc.title.alternativeCommunicative policy in the system of marketing of enterprises on an example PJSC «SUN InBev Ukraine»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf224,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf560,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.