Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХристіна, А.В.-
dc.date.accessioned2019-09-01T23:33:44Z-
dc.date.available2019-09-01T23:33:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9974-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – відносини, що виникають в процесі формування та реалізації маркетингової діяльності підприємства легкої промисловості на ринку В2В. У роботі розглядаються теоретичні основи формування маркетингової діяльності легкої промисловості на ринку В2В. Проаналізовано товарна асортиментна політика взуттьового підприємства «Стіс», що діє на ринку В2В. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингової діяльності взуттєвого підприємства «Стіс», що діє на ринку B2В.ru_RU
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. Object of study relations arising in the process of formation and realization of marketing activity of the light industry enterprise in B2B market. Diploma thesis considers the theoretical foundations of forming the marketing activity of light industry in the B2B market. The product assortment policy of the footwear company "STIS", which operates on the B2B market, is analyzed. The ways of improvement of the marketing activity of the footwear enterprise "STIS", operating on the B2B market are offered.  -
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectринок В2Вru_RU
dc.subjectлегка промисловістьru_RU
dc.subjectтоварна політикаru_RU
dc.subjectтоварний асортиментru_RU
dc.subjectмаркетингове дослідженняru_RU
dc.subjectінтегрований ABC-XYZ аналізru_RU
dc.subjectсервісru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectB2B marketru_RU
dc.subjectlight industryru_RU
dc.subjectcommodity policyru_RU
dc.subjectproduct rangeru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.subjectintegrated ABC-XYZ analysisru_RU
dc.subjectserviceru_RU
dc.titleМаркетингова діяльність на ринку В2В (продукція легкої промисловості)ru_RU
dc.title.alternativeMarketing activity in the B2B market (products of light industry)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf329,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf256,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.