Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9975
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧудаєва, І.А.-
dc.date.accessioned2019-09-01T23:39:58Z-
dc.date.available2019-09-01T23:39:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9975-
dc.description.abstractОб'єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства. Предметом дослідження є теоретичні аспекти та особливості розробки маркетингової стратегії підприємства ТД «Астарта» Мета дипломної роботи: вивчення напрямків розробки маркетингової стратегії підприємства ТД «Астарта» і розробка методичних рекомендацій щодо її удосконалення. Наукова новизна дипломної роботи полягає у вивченні характеру взаємозв'язку маркетингової стратегії підприємства ТД «Астарта» успішності збутової діяльності на прикладі конкретних суб'єктів збутової діяльності. Практична значимість дипломної роботи. Отримані результати можуть бути використані в діяльності підприємства ТД «Астарта» оскільки дозволяють розкрити можливі причини успішності маркетингової діяльності.ru_RU
dc.description.abstractThe object of research is the marketing activity of the TD "Astarta" The subject of the research is the theoretical aspects and features of the evelopment of the marketing strategy of the TD "Astarta" The purpose of the thesis: the study of the directions of development of marketing strategy of the TD "Astarta" company and the development of methodological recommendations for its improvement. Scientific novelty of the thesis is to study the nature of the relationship marketing strategy of the TD "Astarta", the success of marketing activities on the example of specific subjects of marketing activities.The practical significance of the thesis. The obtained results can be used in the activities of the TD "Astarta" company as they allow to reveal possible reasons for the success of marketing activities.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність підприємствru_RU
dc.subjectмаркетинг харчової продукціїru_RU
dc.subjectконкурентна стратегіяru_RU
dc.subjectSWOT-аналізru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectenterprise competitivenessru_RU
dc.subjectmarketing of food productsru_RU
dc.subjectcompetitive strategyru_RU
dc.subjectSWOT-analysisru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.titleВдосконалення маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості «Астарта»ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of the food industry enterprise "Astarta"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf510,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf794,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.