Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9976
Назва: Товарна політика в системі маркетингу підприємства ПАТ «ЕННІ ФУДЗ» на споживчому ринку
Інші назви: Commodity policy in the marketing system of PJSC "ENNI FUDZ" on the consumer market
Автори: Лукьянюк, А.М.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: товар
товарна політика політика
маркетинг
маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
SWOT аналіз
економічна ефективність
commodity
commodity policy
marketing
marketing
competitiveness
SWOT analysis
economic efficiency
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – товарна політика ПАТ «ЕННІ ФУДЗ» В роботі розглядаються теоретичні аспекти формування товарної політики в системі маркетингу підприємства, сутність та складові товарної політики, особливості формування товарної політики в системі маркетингу, методи формування товарної політики підприємства. Проаналізовано товарну політику ПАТ «ЕННІ ФУДЗ», профіль маркетингового середовища, проведено оцінку ефективності товарної політики ПАТ «ЕННІ ФУДЗ». Запропоновано заходи щодо удосконалення товарної політики: впровадження інноваційної продукції - супів із замороженими овочами, відкриття інтернет-магазину. Представлена прогнозна оцінка ефективності напрямів удосконалення товарної політики. В роботі розроблена прогнозна тренд-сезонна модель з використанням MS Excel.
Master's qualification work consists of three sections. Object of study - commodity policy of ENNI FUDZ PJSC The theoretical aspects of formation of commodity policy in the system of marketing of the enterprise, the essence and components of commodity policy, peculiarities of formation of commodity policy in the marketing system, methods of formation of commodity policy of the enterprise are considered in the paper. The analysis of the commodity policy of PJSC "ENNI FUDZ", the profile of the marketing environment, the estimation of the efficiency of the commodity policy of PJSC "ENNI FUDZ" was conducted. Proposed measures to improve the commodity policy: the introduction of innovative products - soups with frozen vegetables, the opening of an online store. A prognostic estimation of the efficiency of directions of commodity policy improvement is presented. In this work, a prognostic trend-seasonal model is developed using MS Excel.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9976
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf435,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf748,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.