Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9976
Title: | Товарна політика в системі маркетингу підприємства ПАТ «ЕННІ ФУДЗ» на споживчому ринку |
Other Titles: | Commodity policy in the marketing system of PJSC "ENNI FUDZ" on the consumer market |
Authors: | Лукьянюк, А.М. |
Issue Date: | 2018 |
Keywords: | товар товарна політика політика маркетинг маркетингова діяльність конкурентоспроможність SWOT аналіз економічна ефективність commodity commodity policy marketing marketing competitiveness SWOT analysis economic efficiency |
Abstract: | Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження –
товарна політика ПАТ «ЕННІ ФУДЗ»
В роботі розглядаються теоретичні аспекти формування товарної політики в системі маркетингу підприємства, сутність та складові товарної політики, особливості формування товарної політики в системі маркетингу, методи формування товарної політики підприємства.
Проаналізовано товарну політику ПАТ «ЕННІ ФУДЗ», профіль маркетингового середовища, проведено оцінку ефективності товарної політики ПАТ «ЕННІ ФУДЗ».
Запропоновано заходи щодо удосконалення товарної політики: впровадження інноваційної продукції - супів із замороженими овочами, відкриття інтернет-магазину. Представлена прогнозна оцінка ефективності напрямів удосконалення товарної політики. В роботі розроблена прогнозна тренд-сезонна модель з використанням MS Excel. Master's qualification work consists of three sections. Object of study - commodity policy of ENNI FUDZ PJSC The theoretical aspects of formation of commodity policy in the system of marketing of the enterprise, the essence and components of commodity policy, peculiarities of formation of commodity policy in the marketing system, methods of formation of commodity policy of the enterprise are considered in the paper. The analysis of the commodity policy of PJSC "ENNI FUDZ", the profile of the marketing environment, the estimation of the efficiency of the commodity policy of PJSC "ENNI FUDZ" was conducted. Proposed measures to improve the commodity policy: the introduction of innovative products - soups with frozen vegetables, the opening of an online store. A prognostic estimation of the efficiency of directions of commodity policy improvement is presented. In this work, a prognostic trend-seasonal model is developed using MS Excel. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9976 |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кваліфікаційна робота.pdf | 435,98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Реферат.pdf | 748,28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.