Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9979
Назва: Маркетингова стратегія розвитку підприємства (на прикладі ГРК “Центральна садиба”)
Інші назви: Marketing strategy of enterprise development (on an example of hotel-restaurant complex "the Central farmstead")
Автори: Величко, Д.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: політика просування
маркетингова діяльність
нейромаркетинг
аромомаркетинг
політика лояльності
перспективні напрямки
стратегія
стандартизація
advancement policy
marketing activity
neuromarketing
aromomarketing
policy of loyalty
perspective directions
strategy
standardization
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Повний обсяг роботи – 105 сторінок, ілюстрована 25 таблицями і 12 рисунками. Cписок використаних джерел містить 60 найменувань. У роботі розглядаються теоретичні аспекти політики просування як складової маркетингової діяльності та основи національного досвіду готельно-ресторанного бізнесу у політиці просування. Об'єктом дослідження є готельно-ресторанний комплекс «Центральна садиба». Предметом дослідження є політика просування готельно-ресторанного комплексу «Центральна садиба». Проаналізовано сучасний стан і перспективи розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні і регіоні. Наведено аналіз сучасного організаційного і фінансового стану готельно-ресторанного комплексу «Центральна садиба». Запропоновано впровадження політики лояльності як механізму залучення клієнтів та перспективні напрямки впровадження маркетингової політики просування для ГРК “Центральна садиба”.
Qualifying work of master's degree consists of entry, three divisions, conclusions, list of the used sources, additions. A complete volume of work is 105 pages, illustrated by 25 tables and 12 drawings. The list of the used sources contains 60 names. The theoretical aspects of politics of advancement are in-process examined as component marketing activity and basis of national experience of hotel-restaurant business in advancement policy. A research object is a hotel-restaurant complex "the Central farmstead". The article of research is policy of advancement of hotel-restaurant complex "the Central farmstead". It is analysed the modern state and prospects of development of hotel-restaurant business are in Ukraine and region. An analysis over of the modern organizational and financial state of hotel-restaurant complex "Central farmstead" is brought. It offers the introduction of politics of loyalty as mechanism of acquisition of customers and perspective directions of introduction of marketing politics of advancement for the "Central farmstead".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9979
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf218,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf163,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.