Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9979
Title: Маркетингова стратегія розвитку підприємства (на прикладі ГРК “Центральна садиба”)
Other Titles: Marketing strategy of enterprise development (on an example of hotel-restaurant complex "the Central farmstead")
Authors: Величко, Д.В.
Issue Date: 2018
Keywords: політика просування
маркетингова діяльність
нейромаркетинг
аромомаркетинг
політика лояльності
перспективні напрямки
стратегія
стандартизація
advancement policy
marketing activity
neuromarketing
aromomarketing
policy of loyalty
perspective directions
strategy
standardization
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Повний обсяг роботи – 105 сторінок, ілюстрована 25 таблицями і 12 рисунками. Cписок використаних джерел містить 60 найменувань. У роботі розглядаються теоретичні аспекти політики просування як складової маркетингової діяльності та основи національного досвіду готельно-ресторанного бізнесу у політиці просування. Об'єктом дослідження є готельно-ресторанний комплекс «Центральна садиба». Предметом дослідження є політика просування готельно-ресторанного комплексу «Центральна садиба». Проаналізовано сучасний стан і перспективи розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні і регіоні. Наведено аналіз сучасного організаційного і фінансового стану готельно-ресторанного комплексу «Центральна садиба». Запропоновано впровадження політики лояльності як механізму залучення клієнтів та перспективні напрямки впровадження маркетингової політики просування для ГРК “Центральна садиба”.
Qualifying work of master's degree consists of entry, three divisions, conclusions, list of the used sources, additions. A complete volume of work is 105 pages, illustrated by 25 tables and 12 drawings. The list of the used sources contains 60 names. The theoretical aspects of politics of advancement are in-process examined as component marketing activity and basis of national experience of hotel-restaurant business in advancement policy. A research object is a hotel-restaurant complex "the Central farmstead". The article of research is policy of advancement of hotel-restaurant complex "the Central farmstead". It is analysed the modern state and prospects of development of hotel-restaurant business are in Ukraine and region. An analysis over of the modern organizational and financial state of hotel-restaurant complex "Central farmstead" is brought. It offers the introduction of politics of loyalty as mechanism of acquisition of customers and perspective directions of introduction of marketing politics of advancement for the "Central farmstead".
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9979
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf218,5 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf163,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.