Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеличко, Д.В.-
dc.date.accessioned2019-09-02T00:01:59Z-
dc.date.available2019-09-02T00:01:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9979-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Повний обсяг роботи – 105 сторінок, ілюстрована 25 таблицями і 12 рисунками. Cписок використаних джерел містить 60 найменувань. У роботі розглядаються теоретичні аспекти політики просування як складової маркетингової діяльності та основи національного досвіду готельно-ресторанного бізнесу у політиці просування. Об'єктом дослідження є готельно-ресторанний комплекс «Центральна садиба». Предметом дослідження є політика просування готельно-ресторанного комплексу «Центральна садиба». Проаналізовано сучасний стан і перспективи розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні і регіоні. Наведено аналіз сучасного організаційного і фінансового стану готельно-ресторанного комплексу «Центральна садиба». Запропоновано впровадження політики лояльності як механізму залучення клієнтів та перспективні напрямки впровадження маркетингової політики просування для ГРК “Центральна садиба”.ru_RU
dc.description.abstractQualifying work of master's degree consists of entry, three divisions, conclusions, list of the used sources, additions. A complete volume of work is 105 pages, illustrated by 25 tables and 12 drawings. The list of the used sources contains 60 names. The theoretical aspects of politics of advancement are in-process examined as component marketing activity and basis of national experience of hotel-restaurant business in advancement policy. A research object is a hotel-restaurant complex "the Central farmstead". The article of research is policy of advancement of hotel-restaurant complex "the Central farmstead". It is analysed the modern state and prospects of development of hotel-restaurant business are in Ukraine and region. An analysis over of the modern organizational and financial state of hotel-restaurant complex "Central farmstead" is brought. It offers the introduction of politics of loyalty as mechanism of acquisition of customers and perspective directions of introduction of marketing politics of advancement for the "Central farmstead".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectполітика просуванняru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectнейромаркетингru_RU
dc.subjectаромомаркетингru_RU
dc.subjectполітика лояльностіru_RU
dc.subjectперспективні напрямкиru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectстандартизаціяru_RU
dc.subjectadvancement policyru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectneuromarketingru_RU
dc.subjectaromomarketingru_RU
dc.subjectpolicy of loyaltyru_RU
dc.subjectperspective directionsru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjectstandardizationru_RU
dc.titleМаркетингова стратегія розвитку підприємства (на прикладі ГРК “Центральна садиба”)ru_RU
dc.title.alternativeMarketing strategy of enterprise development (on an example of hotel-restaurant complex "the Central farmstead")ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf218,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf163,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.