Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9981
Назва: | Удосконалення організації надання послуг в готелях |
Інші назви: | Improving the organization of services in hotels |
Автори: | Ворожбіт, Т.С. |
Дата публікації: | 2018 |
Ключові слова: | послуги готель структура управління номерний фонд обслуговування клієнтів services hotel management structure room fund customer service |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - готель «Чорне море», м. Одеса.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти організації обслуговування в готелях. Проаналізована організація надання послуг в готелі «Чорне море» м. Одеса. Запропоновані заходи щодо вдосконалення організації надання послуг в готелі «Чорне море», м. Одеса. Master's qualification work consists of three sections. The object of study-hotel "Black sea", Odessa. The paper deals with the theoretical aspects of service organization in hotels. Analyzed the organization of services in the hotel "Black sea" Odessa. The measures to improve the organization of services in the hotel "Black sea", Odessa. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9981 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кваліфікаційна робота.pdf | 339,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Реферат.pdf | 364,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.