Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9981
Назва: Удосконалення організації надання послуг в готелях
Інші назви: Improving the organization of services in hotels
Автори: Ворожбіт, Т.С.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: послуги
готель
структура управління
номерний фонд
обслуговування клієнтів
services
hotel
management structure
room fund
customer service
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - готель «Чорне море», м. Одеса. У роботі розглядаються теоретичні аспекти організації обслуговування в готелях. Проаналізована організація надання послуг в готелі «Чорне море» м. Одеса. Запропоновані заходи щодо вдосконалення організації надання послуг в готелі «Чорне море», м. Одеса.
Master's qualification work consists of three sections. The object of study-hotel "Black sea", Odessa. The paper deals with the theoretical aspects of service organization in hotels. Analyzed the organization of services in the hotel "Black sea" Odessa. The measures to improve the organization of services in the hotel "Black sea", Odessa.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9981
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf339,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf364,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.