Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9981
Title: Удосконалення організації надання послуг в готелях
Other Titles: Improving the organization of services in hotels
Authors: Ворожбіт, Т.С.
Issue Date: 2018
Keywords: послуги
готель
структура управління
номерний фонд
обслуговування клієнтів
services
hotel
management structure
room fund
customer service
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - готель «Чорне море», м. Одеса. У роботі розглядаються теоретичні аспекти організації обслуговування в готелях. Проаналізована організація надання послуг в готелі «Чорне море» м. Одеса. Запропоновані заходи щодо вдосконалення організації надання послуг в готелі «Чорне море», м. Одеса.
Master's qualification work consists of three sections. The object of study-hotel "Black sea", Odessa. The paper deals with the theoretical aspects of service organization in hotels. Analyzed the organization of services in the hotel "Black sea" Odessa. The measures to improve the organization of services in the hotel "Black sea", Odessa.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9981
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf339,9 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf364,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.