Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9981
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВорожбіт, Т.С.-
dc.date.accessioned2019-09-02T00:13:43Z-
dc.date.available2019-09-02T00:13:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9981-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - готель «Чорне море», м. Одеса. У роботі розглядаються теоретичні аспекти організації обслуговування в готелях. Проаналізована організація надання послуг в готелі «Чорне море» м. Одеса. Запропоновані заходи щодо вдосконалення організації надання послуг в готелі «Чорне море», м. Одеса.ru_RU
dc.description.abstractMaster's qualification work consists of three sections. The object of study-hotel "Black sea", Odessa. The paper deals with the theoretical aspects of service organization in hotels. Analyzed the organization of services in the hotel "Black sea" Odessa. The measures to improve the organization of services in the hotel "Black sea", Odessa.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпослугиru_RU
dc.subjectготельru_RU
dc.subjectструктура управлінняru_RU
dc.subjectномерний фондru_RU
dc.subjectобслуговування клієнтівru_RU
dc.subjectservicesru_RU
dc.subjecthotelru_RU
dc.subjectmanagement structureru_RU
dc.subjectroom fundru_RU
dc.subjectcustomer serviceru_RU
dc.titleУдосконалення організації надання послуг в готеляхru_RU
dc.title.alternativeImproving the organization of services in hotelsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf339,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf364,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.