Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9985
Назва: Формування програм індивідуальних ділових подорожей на ринку ділового туризму України
Інші назви: Formation of programs of individual business trips on the market of business tourism of Ukraine
Автори: Стукаленко, С.С.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: діловий туризм
індивідуальний туризм
ринок ділового туризму
індивідуальні ділові подорожі,
продуктова політика туристичного підприємства
асортимент туристичних послуг
business tourism
individual tourism
business tourism market
individual business trips
product policy of the tourist enterprise
assortment of tourist services
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є турагентство «Akti Travel Service», ринок ділового туризму України. В роботі розглядаються теоретичні засади впровадження ділових подорожей у продуктову політику туристичних підприємств та управління асортиментом туристичних послуг, зокрема, ділових подорожей. Виявлено організаційно-правові засади інноваційної продуктової політики в сегменті «діловий туризм». Проаналізовано сучасний стан створення та впровадження індивідуальних турів на ринку ділового туризму України та Одеського регіону. Охарактеризовано турагентство «Akti Travel Service», проаналізовано його фінансово-економічна діяльність в динаміці за два роки, вивчено існуючу пропозицію туристичних послуг в агентстві та діяльність з їх просування і організації продажу. Запропоновано: - напрями формування асортименту туристичних послуг в турагентстві «Akti Travel Service», зокрема індивідуального ділового туру «Виставковий Ганновер»; - заходи щодо організації просування та продажу індивідуального ділового туру «Виставковий Ганновер». Також в роботі визначено заходи, що сприятимуть подальшому розвитку ділового туризму на національному, регіональному рівні та на рівні суб’єкту туристичної діяльності.
Thesis consists of three chapters. Object of study is the travel agency "Akti Travel Service", the market of business tourism in Ukraine. Diploma thesis deals with theoretical aspects of the introduction of business travel in the product policy of tourist enterprises and the management of a range of travel services, in particular, business travel. The organizational and legal principles of innovative food policy in the segment of "business tourism" are revealed. The present state of creation and implementation of individual tours in the business tourism market of Ukraine and the Odessa region is analyzed. The travel agency "Akti Travel Service" has been characterized, its financial and economic activity has been analyzed in dynamics for two years, the existing proposal of tourist services in the agency and activity on their promotion and sales organization have been studied. Proposed: - directions of the formation of the range of tourist services in the travel agency "Akti Travel Service", including the individual business tour "Exhibition Hannover"; - measures on organization of promotion and sale of an individual business tour "Exhibition Hanover". Also, the work identifies measures that will contribute to the further development of business tourism at the national, regional and at the level of the tourist activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9985
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf235,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf215,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.