Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9996
Назва: Marketing of tourist flow as an instrument of development of tourism in the region
Інші назви: Маркетинг туристичного потоку як інструмент розвитку туризму в регіоні
Маркетинг туристического потока как инструмент развития туризма в регионе
Автори: Nezdoyminov, S.G.
Нездоймінов, С.Г.
Нездойминов, С.Г.
Shykina, O.V.
Шикіна, О.В.
Шикина, О.В.
Бібліографічний опис: Nezdoyminov S., Shykina O., Md Salleh N.Z. (2019). Marketing of tourist flow as an instrument of development of tourism in the region. Management of enterprise development in the conditions of institutional changes and reforming of the economy. A monograph, (pp. 135-143). -Odessa – Kyiv – Skudai-Johor – Olsztyn: Bookmarked Publishing & Editing. [in English].
Дата публікації: 2019
Видавництво: Bookmarked Publishing & Editing
Ключові слова: tourist flow
the Odessa region
the cruise destination
the Black Sea
туристичний поток
Одеський регіон
круїзна дестинація
чорноморський круїзний регіон
туристический поток
Одесский регион
круизная дестинация
Черноморский круизный регион
монографія
Короткий огляд (реферат): The article deals with the structure of tourist flow in Ukraine. The place of Odessa region among other administrative and territorial units of Ukraine by types of tourism was discovered. The article gives a detailed analysis of the essence and significance of cruise tourism to the economy of the state. The low efficiency of the implementation of cruise business development programs and maritime infrastructure modernization were due to insufficient inflow of investments related to the unfavorable investment climate in Ukraine. Analysis of factors and general market tendencies, which influence the state of tourism flow, will offer economic instruments for regional tourism and recreation sphere development stimulation create directions of regional strategies for attraction of tourists.
У статті проаналізовано структуру туристичних потоків України. Виявлено місце Одеської області серед інших адміністративно-територіальних одиниць України за видами туризму. У статті дається докладний аналіз сутності та значущості круїзного туризму в економіку держави. Низька ефективність реалізації програм розвитку круїзного бізнесу і модернізації морської інфраструктури були спричинені недостатнім притоком інвестицій, пов'язаних з несприятливим інвестиційним кліматом в Україні. Аналіз факторів і загальних ринкових тенденцій, які впливають на стан туристичного потоку, допоможе запропонувати економічні інструменти для регіонального туризму і стимулювання розвитку рекреаційної сфери із застосуванням напрямків регіональних стратегій для залучення туристів
В статье проанализирована структура туристических потоков Украины. Выявлено место Одесской области среди других административно-территориального единиц Украины по видам туризма. В статье дается подробный анализ сущности и значимости круизного туризма в экономику государства. Низкая эффективность реализации программ развития круизного бизнеса и модернизации морской инфраструктуры были вызваны недостаточным притоком инвестиций, связанных с неблагоприятным инвестиционным климатом в Украине. Анализ факторов и общих рыночных тенденций, влияющих на состояние туристического потока, поможет предложить экономические инструменты для регионального туризма и стимулирования развития рекреационной сферы с применением направлений региональных стратегий для привлечения туристов
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9996
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nezdoyminov, Shykina_MARKETING OF TOURIST FLOW AS INSTRUMENT OF DEVELOPMENT OF TOURISM IN THE REGION.pdf5,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.