Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 294.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015Роль брендинга туристических территорий в развитии секторальной экономики регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2013Розробка стратегії ефективного використання потенціалу підприємства переробної галузіКорольова, Т.С.; Королева, Т.С.; Korolova, T.
2014Туризм - стратегический фактор развития Черноморского регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2011Напрями забезпечення розвитку «зеленої» стратегії регіонуНездоймінов, С.Г.; Нездойминов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2012Таксономический анализ как метод оценки конкурентоспособности продукцииЛитвинова, В.А.; Літвінова, В.О.; Litvinova, V.
2010Використання логістичного підходу для управління конкурентоспроможністюМеджибовська, Н.С.; Меджибовская, Н.С.; Medzhybovska, N.
2012Критерії оцінки якості підготовки сучасних фахівцівЄсіна, О.Г.; Есина, О.Г.; Iesina, O.
2014Конкурентоспроможність та економічна безпека підприємстваСвекла, К.А.; Свекла, К.А.; Svekla, K.
2014Роль брендінгу в просуванні та посиленні конкурентоспроможності туристичних послугУхлічєва, І.В.; Ухличева, И.В.; Ukhlicheva, I.
2011Проблеми класифікації факторів конкурентоспроможності продукціїЛітвінова, В.О.; Литвинова, В.А.; Litvinova, V.