Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 321-330 зі 601.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2022Управлiння маркетинговою дiяльнiстю пiдприємстваГотко, Є.О.
2013Реклама пива як засіб формування конкурентного середовищаКунділовська, Т.А.; Кундиловская, Т.А.; Kundilovskaya, T.
2009Дослідження конкурентоспроможності концентрованих яблучних соків та нектарів виробництва ЗАТ ВО «Одеський консервний завод»Кунділовська, Т.А.; Кундиловская, Т.А.; Kundilovskaya, T.
2010Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктівКунділовська, Т.А.; Кундиловская, Т.А.; Kundilovskaya, T.
2021Smart-технології як засіб вдосконалення освітнього процесуЄсіна, О.Г.; Yesina, O.
2005Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємствКозак, Ю.Г.; Осипов, В.М.; Козак, Ю.Г.; Осипов, В.Н.; Kozak, Y.; Osipov, V.
2022Аналітичне забезпечення управління ризиками на підприємствіСеменова, К.Д.; Semenova, K.
2021Аналітичне забезпечення підвищення конкурентоспроможності будівельних підприємствШевчук, Н.С.; Shevchuk, N.
2018Стратегічний аналіз підприємств виноробної галузі УкраїниГайдаєнко, О.М.; Gaidaienko, О.
2018Моделювання економічної ефективності пасажирських перевезеньГайдаєнко, О.М.; Haidaienko, О.