Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 717.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2010Вплив факторів ринкового середовища на управління економічною стратегією підприємства харчової промисловостіМісько, Г.А.; Мисько, А.А.; Misko, G.
2013Проблеми визначення малих готелів як підприємств в УкраїніГаласюк, С.С.; Гусєва, О.В.; Галасюк, С.С.; Гусева, О.В.; Galasyuk, S.; Gusyeva, O.
2014Особливості діяльності підприємств м’ясопереробної галузі як об’єкту формування внутрішнього економічного механізмуСворобович, Л.М.; Своробович, Л.Н.; Svorobovich, L.
2017Зміст стратегічних планів підприємстваЄгупов, Ю.А.; Єгупова, І.М.; Егупов, Ю.А.; Егупова, И.Н.; Yegupov, Y.; Yegupova, I.
2001Проблеми адаптації підприємства до ринкових змінТанасюк, І.М.; Танасюк, И.М.; Tanasiuk, I.
1998Формування стратегії оновлення основних промислово-виробничих фондів на підприємстваТанасюк, І.М.; Танасюк, И.М.; Tanasiuk, I.
2015Розробка маркетингової стратегії підприємства (на прикладі ФОП Попов С.П.)Свєтнік, Ю.Г.
2016Маркетингова діяльність підприємства - фірмовий магазин «Томас»Медвецький, В.В.
2017Аналітичне оцінювання конкурентоспроможності економічного потенціалу підприємстваЧернишова, Л.В.; Чернышова, Л.В.; Chernyshova, L.
2016Фактори та шляхи підвишення рентабельності підприємства (на прикладі ТОВ «Заваллівський графіт»)Кільчевська, Т.О.