Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 473.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015Методики оцінки фінансової цінності клієнта в банківській сферіЯценко, О.В.; Яценко, А.В.; Yatsenko, A.
2015Banking business models in Ukrainian banking systemOnyshchenko, Y.; Онищенко, Ю.І.; Онищенко, Ю.И.
2014Стратегічне управління персоналом банку в сучасних умовах розвитку економіки УкраїниКузнєцов, А.М.; Кузнецов, А.Н.; Kuznietsov, A.
2016Підходи до визначення системних банків в національних банківських системахОнищенко, Ю.І.; Онищенко, Ю.И.; Onyshchenko, Y.
2010Аналіз структури кредитного портфелю вітчизняних банків за економічними видами діяльностіОнищенко, Ю.І.; Онищенко, Ю.И.; Onyshchenko, Y.
2013Формування маркетингових інформаційних систем у банківських установахАль-Акіді Беньян Ф. Ібрагім; Аль-Акиди Беньян Ф. Ибрагим; Alakidy Beniyan F. Ibrahem
2015Фінансове управління розвитком банку основі застосування інструментів мотивації персоналуКузнєцов, А.М.; Кузнецов, А.Н.; Kuznetsov, A.
2015Наукові підходи до формування методики управління операційними ризиками банків на ринку похідних фінансових інструментівШмуратко, Я.А.; Шмуратко, Я.А.; Shmuratko, Y.
2014Formational characteristics of the new marketing approach in banking areaZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2016Methodical approaches to the choice of marketing strategy for a modern Ukrainian bankZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.