Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 221-230 зі 579.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2019Стратегія формування іміджу туристичного підприємстваПетрова, А.С.
2020Фактори впливу на ефективність менеджменту підприємстваМісько, Г.А.; Misko, H.
2021Оцінка ефективності мерчендайзінгу на торговельному підприємстві (на прикладі ТОВ «Леруа Мерлен»)Тесленко, І.О.
2021Прибуток підприємста та шляхи його максимізації (на прикладі ТОВ «РДС-РІТЕІЛ»)Сторощук, С.Д.
2021Управління конкурентоспроможністю на ринку послуг ремонту судівКупрієнко, А.В.
2021Управління просуванням продукції підприємства поліграфічних послугПухлик, М.О.
2021Напрями удосконалення організації надання послуг на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі закладу «Крем – Кафе»)Гладченко, Т.С.
2021Платоспроможність підприємства та шляхи її забезпеченняСавченко, К.Д.
2019Аналітичне забезпечення управління платоспроможністю підприємстваСніткіна, І.А.; Snitkina, I.A.
2021Стратегія підвищення прибутковості підприємства (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»)Покотило, О.О.