Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 29.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2014Туризм - стратегический фактор развития Черноморского регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2014Конкурентоспроможність та економічна безпека підприємстваСвекла, К.А.; Свекла, К.А.; Svekla, K.
2014Роль брендінгу в просуванні та посиленні конкурентоспроможності туристичних послугУхлічєва, І.В.; Ухличева, И.В.; Ukhlicheva, I.
2014Організаційні та економічні засади забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесуБортник, Л.В.; Бортник, Л.В.; Bortnyk, L.
2014Територіальні умови і стратегії розвитку туризму в регіонахСеменов, В.Ф.; Басюк, О.В.; Семенов, В.Ф.; Басюк, О.В.; Semenov, V.; Basyuk, O.
2014Брендинг туристического регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2014Проблеми інтеграційних процесів підприємств м’ясопереробної галузіБезнесюк, Я.М.; Безнесюк, Я.Н.; Beznesyuk, Y.
2014Територіальні умови і стратегії розвитку туризму в регіонахБасюк, О.В.; Семенов, В.Ф.; Басюк, О.В.; Семёнов, В.Ф.; Basyuk, O.; Semenov, V.
2014Оцінка конкурентоспроможності підприємств готельного господарства Одеської областіГаласюк, С.С.; Галасюк, С.С.; Galasyuk, S.
2014Брендинг как составляющая стратегии развития туристического регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.