Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 24.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015Роль брендинга туристических территорий в развитии секторальной экономики регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2015Trans-border clusters system development potential as a strategic planning objectKovalenko, S.
2015Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематикуАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2015Підвищення конкурентоспроможності компанії «Радуга-N» у вигляді ТОВРябіхін, С.О.
2015Сутність модернізації в контексті сучасної економічної категоріїБойко, О.С.; Балджи, М.Д.; Бойко, О.С.; Балджи, М.Д.; Boiko, O.; Baldghi, M.
2015Ефективність інноваційних форм транскордонної промислової інтеграціїКоваленко, С.І.; Коваленко, С.И.; Kovalenko, S.
2015Формування ефективної організаційної культури на підприємстві «MSC Crewing Services Ukraine»Лебідь, Л.Є.
2015Стратегія інноваційного розвитку банку в сучасних умовахЧернель, Н.О.
2015Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»)Сакута, К.В.
2015Внутрішній контроль на конкурентоспроможному підприємстві: проблеми визначенняАртюх, О.В.; Албу, Н.М.; Артюх, О.В.; Албу, Н.Н.; Artyuh, O.; Albu, N.