Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 16.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015Роль брендинга туристических территорий в развитии секторальной экономики регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2013Розробка стратегії ефективного використання потенціалу підприємства переробної галузіКорольова, Т.С.; Королева, Т.С.; Korolova, T.
2014Брендинг как составляющая стратегии развития туристического регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2013Оцінка конкурентоспроможності підприємства переробної галузі і розробка рекомендацій щодо її підвищенняПавлова, Т.В.; Павлова, Т.В.; Pavlova, T.
2013Проблемы стратегического управления предприятиями туристического бизнеса в УкраинеУхличева, И.В.; Ухлічєва, І.В.; Ukhlicheva, I.
2014Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності сільськогосподарських кооперативних формуваньРадова, О.В.; Радова, Е.В.; Radova, E.
2018Шляхи удосконалення стратегічного управління діяльністюЛабунський, І. В.
2016Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємстваМаців, О.Ю.
2018Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «АГРОТЕХНІКА»)Середа, Д.С.
2018Формування конкурентних переваг підприємства ( на прикладі ПрАТ «Подільська меблева фабрика»)Савенко, Д.С.