Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 39.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015Роль брендинга туристических территорий в развитии секторальной экономики регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2014Брендинг туристического регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2015Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематикуАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2014Брендинг как составляющая стратегии развития туристического регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2018Управління маркетингом підприємствТимофеєва, І.І.
2019Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару (на прикладі ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД»)Макарова, Н.В.
2019Шляхи підвищення конкурентоспроможності туристичних послуг в туристичному агентстві «Отдых на славу»Вагіна, Н.С.
2019Удосконалення маркетингової діяльності підприємства "Т- парфюм"Комарова, Ю.К.
2020Удосконалення управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства «Поїхали з нами»Затишняк, Т.О.
2020Підвищення конкурентоспроможності турфірми «Час мандрувати » шляхом удосконалення маркетингуКараван, Є.С.