Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015Роль брендинга туристических территорий в развитии секторальной экономики регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2014Туризм - стратегический фактор развития Черноморского регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2014Брендинг туристического регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2013«Зеленый» курс развития туризма в УкраинеНездойминов, С.Г.; Галасюк, С.С.; Нездоймінов, С.Г.; Галасюк, С.С.; Nezdoyminov, S.; Galasyuk, S.
2014Брендинг как составляющая стратегии развития туристического регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2011Інтеграційні напрями підвищення конкурентоспроможності готельних підприємств регіонуНездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.; Nezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.
2014Сталий розвиток туризму та рекреації як домінанта конкурентоспроможності регіонального туристично-рекреаційного комплексуНездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.; Nezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.
2011Організаційно-економічний механізм впровадження кластерної стратегії розвитку аграрного туризму в регіоніНездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.; Nezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.