Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-6 зі 6.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематикуАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2011Інтеграційні напрями підвищення конкурентоспроможності готельних підприємств регіонуНездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.; Nezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.
2014Сталий розвиток туризму та рекреації як домінанта конкурентоспроможності регіонального туристично-рекреаційного комплексуНездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.; Nezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.
2011Організаційно-економічний механізм впровадження кластерної стратегії розвитку аграрного туризму в регіоніНездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.; Nezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.
2016Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробниківАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyevа, N.; Zinkovska, D.
2016Маркетинговий аудит як підгрунтя забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємства в умовах глобалізаціїАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyevа, N.; Zinkovska, D.