00 DSpace/Manakin Repository

Ціноутворення на банківські продукти та послуги

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михальова, А.О.
dc.date.accessioned 2019-10-29T07:18:14Z
dc.date.available 2019-10-29T07:18:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10332
dc.description.abstract Ефективність функціонування комерційних банків прямо пов’язана із політикою в області ціноутворення, яку вони проводять. За допомогою чіткого обліку власних витрат на надання різних видів банківських послуг і формування обґрунтованих цін на них, комерційні банки одержують можливість адекватно реагувати на мінливу кон’юнктуру ринку. У сучасних умовах процес керування цінами на банківські послуги набуває першорядного значення для поточної оперативної діяльності комерційного банку, а найчастіше й для стратегії його подальшого функціонування. Розвиток процесів у сфері ціноутворення банківських послуг проходить послідовно – від обліку інфляційних процесів до використання інструментарію витратного й комерційного ціноутворення, заснованих на обліку цінності послуги й витрат банку на її здійснення. Незважаючи на практичний досвід, придбаний українськими банками за час проведення реформ, фундамент системи ринкового конкурентного ціноутворення закладається занадто повільно, з оглядкою на методи, що діяли в умовах централізованої економіки. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.subject банк ru_RU
dc.subject ціна ru_RU
dc.subject банківський продукт ru_RU
dc.subject цінова стратегія ru_RU
dc.subject точка беззбитковості ru_RU
dc.title Ціноутворення на банківські продукти та послуги ru_RU
dc.title.alternative Pricing for banking products and services ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу