DSpace Repository

Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Семенова, К.Д.
dc.contributor.author Семенова, Е.Д.
dc.contributor.author Semenova, K.
dc.date.accessioned 2014-02-28T20:52:53Z
dc.date.available 2014-02-28T20:52:53Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Семенова К. Д. Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства / К. Д. Семенова // Економіка підприємства в умовах ринкових перетворень: монографія / за ред. д-ра екон. наук, проф. О. Г. Янкового. – Одеса: Атлант, 2010. – С. 363-376. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1044
dc.description.abstract Розглянуто факторні індексні моделі обсягу реалізації та обсягу виробництва продукції, запропоновано нову модель. Побудовано прогнозну модель обсягу реалізації продукції з урахуванням сезонного характеру виробництва. ru_RU
dc.description.abstract Рассмотрены факторные индексные модели объема реализации и объема производства продукции, предложена новая модель. Построено прогнозную модель объема реализации продукции с учетом сезонного характера производства.
dc.description.abstract Considered factor index model sales volume and production volume, a new model. Built predictive model sales volume products with regard to the seasonal nature of production.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Атлант ru_RU
dc.subject реалізована продукція ru_RU
dc.subject продуктивність праці ru_RU
dc.subject індексна модель ru_RU
dc.subject метод ланцюгових підстановок ru_RU
dc.subject фактор ru_RU
dc.subject результат ru_RU
dc.subject індекс сезонності ru_RU
dc.subject прогноз ru_RU
dc.subject реализованная продукция ru_RU
dc.subject производительность труда ru_RU
dc.subject индексная модель ru_RU
dc.subject метод цепных подстановок ru_RU
dc.subject фактор ru_RU
dc.subject результат ru_RU
dc.subject индекс сезонности ru_RU
dc.subject прогноз ru_RU
dc.subject of sales ru_RU
dc.subject labor productivity ru_RU
dc.subject index model ru_RU
dc.subject method lookup chain ru_RU
dc.subject factors ru_RU
dc.subject result ru_RU
dc.subject index of seasonality ru_RU
dc.subject forecast ru_RU
dc.title Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства ru_RU
dc.title.alternative Современные подходы к анализу объема реализации продукции для оценки конкурентоспособности предприятия ru_RU
dc.title.alternative Modern approaches to the analysis of the volume of sales of products to assess the competitiveness of enterprises ru_RU
dc.type Book chapter ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account