dc.contributor.author |
Семенова, К.Д. |
|
dc.contributor.author |
Семенова, Е.Д. |
|
dc.contributor.author |
Semenova, K. |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-28T20:52:53Z |
|
dc.date.available |
2014-02-28T20:52:53Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Семенова К. Д. Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства / К. Д. Семенова // Економіка підприємства в умовах ринкових перетворень: монографія / за ред. д-ра екон. наук, проф. О. Г. Янкового. – Одеса: Атлант, 2010. – С. 363-376. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1044 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто факторні індексні моделі обсягу реалізації та обсягу виробництва продукції, запропоновано нову модель. Побудовано прогнозну модель обсягу реалізації продукції з урахуванням сезонного характеру виробництва. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Рассмотрены факторные индексные модели объема реализации и объема производства продукции, предложена новая модель. Построено
прогнозную модель объема реализации продукции с учетом сезонного характера производства. |
|
dc.description.abstract |
Considered factor index model sales volume and production volume, a new model. Built predictive model sales volume products with regard to the seasonal nature of production. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.publisher |
Атлант |
ru_RU |
dc.subject |
реалізована продукція |
ru_RU |
dc.subject |
продуктивність праці |
ru_RU |
dc.subject |
індексна модель |
ru_RU |
dc.subject |
метод ланцюгових підстановок |
ru_RU |
dc.subject |
фактор |
ru_RU |
dc.subject |
результат |
ru_RU |
dc.subject |
індекс сезонності |
ru_RU |
dc.subject |
прогноз |
ru_RU |
dc.subject |
реализованная продукция |
ru_RU |
dc.subject |
производительность труда |
ru_RU |
dc.subject |
индексная модель |
ru_RU |
dc.subject |
метод цепных подстановок |
ru_RU |
dc.subject |
фактор |
ru_RU |
dc.subject |
результат |
ru_RU |
dc.subject |
индекс сезонности |
ru_RU |
dc.subject |
прогноз |
ru_RU |
dc.subject |
of sales |
ru_RU |
dc.subject |
labor productivity |
ru_RU |
dc.subject |
index model |
ru_RU |
dc.subject |
method lookup chain |
ru_RU |
dc.subject |
factors |
ru_RU |
dc.subject |
result |
ru_RU |
dc.subject |
index of seasonality |
ru_RU |
dc.subject |
forecast |
ru_RU |
dc.title |
Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Современные подходы к анализу объема реализации продукции для оценки конкурентоспособности предприятия |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Modern approaches to the analysis of the volume of sales of products to assess the competitiveness of enterprises |
ru_RU |
dc.type |
Book chapter |
ru_RU |