00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинг торгово-посередницького підприємства ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТОР СЕРВІС»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кобзєва, К.І.
dc.date.accessioned 2019-11-27T21:53:55Z
dc.date.available 2019-11-27T21:53:55Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10549
dc.description.abstract В роботі розглядаються сутність маркетингу торгово-посередницької діяльності, проблеми та особливості торгово-посередницької діяльності, методи визначення результативності торгово-посередницької діяльності; Проаналізовано господарська діяльність ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТОР СЕРВІС», комплекс маркетингу ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТЕР СЕРВІС», сучасний стану маркетингу торгово-посередницької діяльності ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТЕР СЕРВІС». Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової діяльності у торгово-посередницькому підприємстві. Представлена прогнозна оцінка ефективності напрямів удосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницького підприємства. ru_RU
dc.description.abstract The paper examines the essence of marketing of trade and mediation activities, problems and features of trade and mediation activities, methods for determining the effectiveness of trade and mediation activities; The economic activities of LLC DISTRIBUTOR SERVICE, the marketing complex of LLC SERVICE Distributors, the current state of marketing of trade and intermediary activities LLC SERVICE Distributor are analyzed. The directions for improving the marketing activity of a trade and intermediary enterprise are proposed. The forecast estimation of efficiency of directions of improvement of marketing activity of trade and intermediary enterprise is presented.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject торгово-посередницька діяльність ru_RU
dc.subject АВС аналіз ru_RU
dc.subject SWOT аналіз ru_RU
dc.subject інтернет ru_RU
dc.subject реклама економічна ефективність ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject trade and intermediary activities ru_RU
dc.subject ABC analysis ru_RU
dc.subject SWOT analysis ru_RU
dc.subject Internet ru_RU
dc.subject advertising ru_RU
dc.subject economic efficiency ru_RU
dc.title Маркетинг торгово-посередницького підприємства ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТОР СЕРВІС» ru_RU
dc.title.alternative Marketing of the trade and intermediary enterprise LLC «DISTRIBUTOR SERVICE» ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу