00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингова діяльність підприємства «Профі Стаф»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрєєва, В.Ш.
dc.date.accessioned 2019-11-27T23:18:21Z
dc.date.available 2019-11-27T23:18:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10560
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, суть, принципи та концепції маркетингової діяльності, особливості маркетингової діяльності торговельних підприємств, методичні підходи до оцінки маркетингової діяльності підприємств; Проаналізовано профіль маркетингового середовища ТОВ «ПРОФІ СТАФ», оцінено ефективність маркетингової діяльності ТОВ «ПРОФІ СТАФ»; Запропоновано наступні напрями щодо удосконалення маркетингової діяльності: створення інтернет-магазину, генерація трафіку з соціальних мереж і тематичних ресурсів (Instagram), створення та розповсюдження відео контенту, мобільні комунікації, CRM-комунікації, WOM – комунікації, Крос-комунікації, Event-marketing (участь у проекті Lingerie Fashion Week з метою просування бренду «Etam» ). ru_RU
dc.description.abstract The theoretical aspects of marketing activity of the enterprise, essence, principles and concepts of marketing activity, peculiarities of marketing activities of trading enterprises, methodical approaches to the estimation of marketing activity of enterprises are considered in the paper. The profile of the marketing environment of PROFI STAF LLC was analyzed, the effectiveness of marketing activities of PROFI STAF LLC was evaluated; The following areas are proposed for improving marketing activities: creating an online store, generating traffic from social networks and thematic resources (Instagram), creating and distributing video content, mobile communications, CRM communications, WOM communications, Cross-communications, Event-marketing ( Participation in the Lingerie Fashion Week project to promote the "Etam" brand).
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject маркетингове середовище ru_RU
dc.subject маркетингове дослідження ru_RU
dc.subject комплекс маркетингу ru_RU
dc.subject економічний ефект ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing activity ru_RU
dc.subject marketing environment ru_RU
dc.subject marketing research ru_RU
dc.subject marketing complex ru_RU
dc.subject economic effect ru_RU
dc.title Маркетингова діяльність підприємства «Профі Стаф» ru_RU
dc.title.alternative Marketing activities of the company «Profi Staf» ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу