00 DSpace/Manakin Repository

Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТОР СЕРВІС»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клименко, М.Ф.
dc.date.accessioned 2019-11-27T23:56:43Z
dc.date.available 2019-11-27T23:56:43Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10565
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - процес формування маркетингової товарної політики на підприємстві ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТОР СЕРВІС». В роботі розглядаються сутність маркетингової товарної політики, методи аналізу товарної політики підприємства, а саме SWOT-аналіз, PEST-аналіз, ABC-аналіз, XYZ-аналіз. Проаналізована господарська діяльність ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТОР СЕРВІС», комплекс маркетингу ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТЕР СЕРВІС», сучасний стан маркетингової товарної політики торгово-посередницької діяльності ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТЕР СЕРВІС». Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової товарної політики у торгово-посередницькому підприємстві. Представлена прогнозна оцінка ефективності напрямів удосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницького підприємства. ru_RU
dc.description.abstract Qualification work consists of three sections. The object of research is the process of formation of the marketing product policy at the enterprise DISTRIBUTOR SERVICE LLC. The paper examines the essence of the marketing product policy, methods for analyzing the product policy of the enterprise, namely, SWOT-analysis, PEST-analysis, ABC-analysis, XYZ-analysis. Analyzed the economic activities of LLC DISTRIBUTOR SERVICE, the marketing mix of LLC SERVICE Distributors, the current state of the marketing product policy of trading and intermediary activities of LLC SERVICE distributors. The directions of improving the marketing product policy in trade and intermediary enterprises are proposed. The forecast estimation of efficiency of directions of improvement of marketing activity of trade and intermediary enterprise is presented.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject маркетингова товарна політика ru_RU
dc.subject АВС аналіз ru_RU
dc.subject SWOT аналіз ru_RU
dc.subject кореляційно-регресійний аналіз ru_RU
dc.subject інтернет ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject економічна ефективність ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing product policy ru_RU
dc.subject ABC analysis ru_RU
dc.subject SWOT analysis ru_RU
dc.subject correlation and regression analysis ru_RU
dc.subject Internet ru_RU
dc.subject advertising ru_RU
dc.subject economic efficiency ru_RU
dc.title Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТОР СЕРВІС» ru_RU
dc.title.alternative Development of recommendations for improving the marketing product policy of DISTRIBUTOR SERVICE LLC ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу