00 DSpace/Manakin Repository

Оцінка вартості компанії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Моісеєв, В.В.
dc.date.accessioned 2019-11-29T09:28:07Z
dc.date.available 2019-11-29T09:28:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10589
dc.description.abstract У роботі розглянуто сучасний стан та основні підходи і методи до оцінки вартості підприємства. Визначено сутність вартості компанії. Охарактеризовано основні підходи до оцінки вартості підприємства, визначено їх недоліки та переваги. Виділено основні методи оцінки вартості підприємства відповідно до існуючих підходів. Надано загальну характеристику діяльності компанії "Heineken" N.V. Проаналізовано фінансовий стан компанії "Heineken" N.V. Здійснено оцінку вартості компанії "Heineken" N.V. На прикладі обраної компанії виконано аналіз практичної придатності низки моделей та перевірено їх адекватність. Також, було проаналізовано причини нерівномірності отриманих результатів, було усунуто недоліки, пов'язані з цим та розраховано зважене за всіма моделями значення, яке можна використовувати для визначення вартості компанії. Виявлено, що на вартість підприємства впливає безліч факторів, від впливу яких залежить оцінка вартості підприємства. Запропоновано рекомендації щодо підвищення вартості компанії. ru_RU
dc.description.abstract The work reviews the current state and the main approaches and methods to assess the value of the company. The essence of the company value was determined. The basic approaches to valuation of the company were characterized, their advantages and disadvantages were revealed. The basic methods of assessment of value in accordance with existing approaches of valuation of the company were outlined. The general description of activity of the company "Heineken" N.V. is given. The financial condition of the company "Heineken" N.V. is analyzed. The value of the company "Heineken" N.V. has been evaluated. In the example of selected company "Heineken" N.V. we checked the suitability of a number of models and tested their adequacy. It also analyzes the causes of non uniformity of the results there were eliminated drawbacks related to this process, were calculated value for all models that can be used to determine the value of the company. It was found that company valuation is influenced by many factors, the impact of which determines the mode of valuation of the company. Recommendations for improving the enterprise value are suggested.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject вартість компанії ru_RU
dc.subject метод дисконтування грошових потоків ru_RU
dc.subject порівняльний аналіз ru_RU
dc.subject метод мультиплікаторів ru_RU
dc.subject оцінка вартості компанії ru_RU
dc.subject enterprise value ru_RU
dc.subject discounted cash flow model ru_RU
dc.subject comparable valuation ru_RU
dc.subject multiples ru_RU
dc.subject corporate valuation ru_RU
dc.title Оцінка вартості компанії ru_RU
dc.title.alternative Corporate valuation ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу