DSpace Repository

Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку кондитерської продукції

Show simple item record

dc.contributor.author Куранцева, С.М.
dc.date.accessioned 2020-01-27T13:29:53Z
dc.date.available 2020-01-27T13:29:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10831
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи формування маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано діяльність підприємства та сучасні тенденції розвитку ринку кондитерських борошняних виробів. Визначено галузеві загрози й можливості підприємства АТЗТ «Комбінат». Для контролю за виконанням запропонованих маркетингових заходів складенно планграфік їх проведення. Обґрунтовано запропоновані маркетингові заходи та розроблено бюджет маркетингу відповідно до кошторисного методу. З використанням методу Ламбена доведено доцільність маркетингових заходів. ru_RU
dc.description.abstract The theoretical bases of formation of enterprise marketing strategy are considered in the work. The activity of the enterprise and current tendencies of development of the market of confectionery products are analyzed. The sectoral threats and opportunities of the enterprise of JSC "Combine" were determined. To monitor the implementation of the proposed marketing activities, it is difficult to schedule their implementation. The proposed marketing measures are substantiated and developed according to the estimated method using the method of Lambena proved the feasibility of marketing activities.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетингова стратегія ru_RU
dc.subject процес формування маркетингової стратегії ru_RU
dc.subject конкурентне середовище ru_RU
dc.subject кошторисний метод бюджету маркетингу ru_RU
dc.subject матриці впливу ru_RU
dc.subject аналіз сезонності ru_RU
dc.subject фінансовий аналіз ru_RU
dc.subject ринок кондитерських борошняних виробів ru_RU
dc.subject метод Ламбена ru_RU
dc.subject marketing strategy ru_RU
dc.subject the process of forming a marketing strategy ru_RU
dc.subject competitive environment ru_RU
dc.subject costing method ru_RU
dc.subject impact matrices ru_RU
dc.subject seasonality analysis ru_RU
dc.subject financial analysis ru_RU
dc.subject confectionery market ru_RU
dc.subject method of Lambena ru_RU
dc.subject 073 менеджмент ru_RU
dc.subject кафедра менеджменту ru_RU
dc.title Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку кондитерської продукції ru_RU
dc.title.alternative Formation of the enterprise marketing strategy in the market of confectionery products ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account