dc.contributor.author |
Щукіна, В.Р. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-27T14:07:28Z |
|
dc.date.available |
2020-01-27T14:07:28Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10835 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти Дослідження, аналізу, формування та розвитку конкурентної стратегії підприємства
Проаналізовано Фінансово-економічну діяльність ПрАТ «Харчовик», ринок вина України, конкурентний профіль підприємства, внутрішній потенціал підприємства за допомогою SWOT-аналізу, ринок пива.
Запропоновано вихід на ринок пива України, установка та запуск пивоварного заводу. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Diploma thesis deals with theoretical aspects of researching, analysis, formation and development of competitive strategy of the enterprise.
It was analysed financial and economic activity of PrJSC “Harchovik”, іndustry of wine of Ukraine, сompetitive profile of the enterprise and іnternal capacity of the enterprise by means of SWOT analysis, іndustry of beer.
It is offered entry into the market of beer of Ukraine, installation and start of brewery. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
конкурентні переваги |
ru_RU |
dc.subject |
конкурентна стратегія |
ru_RU |
dc.subject |
SWOT-аналіз |
ru_RU |
dc.subject |
конкурентний профіль |
ru_RU |
dc.subject |
многокутник конкурентоспроможності |
ru_RU |
dc.subject |
competitive advantages |
ru_RU |
dc.subject |
Competitive strategy |
ru_RU |
dc.subject |
SWOT-analysis |
ru_RU |
dc.subject |
сompetitive profile |
ru_RU |
dc.subject |
competitiveness polygon |
ru_RU |
dc.subject |
073 менеджмент |
ru_RU |
dc.subject |
кафедра менеджменту |
ru_RU |
dc.title |
Формування конкурентної стратегії на ринку алкогольної продукції |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Formation of competitive strategy in the market of alcoholic products |
ru_RU |
dc.type |
Diplomas |
ru_RU |