DSpace Repository

Формування конкурентної стратегії на ринку алкогольної продукції

Show simple item record

dc.contributor.author Щукіна, В.Р.
dc.date.accessioned 2020-01-27T14:07:28Z
dc.date.available 2020-01-27T14:07:28Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10835
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти Дослідження, аналізу, формування та розвитку конкурентної стратегії підприємства Проаналізовано Фінансово-економічну діяльність ПрАТ «Харчовик», ринок вина України, конкурентний профіль підприємства, внутрішній потенціал підприємства за допомогою SWOT-аналізу, ринок пива. Запропоновано вихід на ринок пива України, установка та запуск пивоварного заводу. ru_RU
dc.description.abstract Diploma thesis deals with theoretical aspects of researching, analysis, formation and development of competitive strategy of the enterprise. It was analysed financial and economic activity of PrJSC “Harchovik”, іndustry of wine of Ukraine, сompetitive profile of the enterprise and іnternal capacity of the enterprise by means of SWOT analysis, іndustry of beer. It is offered entry into the market of beer of Ukraine, installation and start of brewery.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject конкурентні переваги ru_RU
dc.subject конкурентна стратегія ru_RU
dc.subject SWOT-аналіз ru_RU
dc.subject конкурентний профіль ru_RU
dc.subject многокутник конкурентоспроможності ru_RU
dc.subject competitive advantages ru_RU
dc.subject Competitive strategy ru_RU
dc.subject SWOT-analysis ru_RU
dc.subject сompetitive profile ru_RU
dc.subject competitiveness polygon ru_RU
dc.subject 073 менеджмент ru_RU
dc.subject кафедра менеджменту ru_RU
dc.title Формування конкурентної стратегії на ринку алкогольної продукції ru_RU
dc.title.alternative Formation of competitive strategy in the market of alcoholic products ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account