00 DSpace/Manakin Repository

Oсобливості використання франчайзингу в туристичній діяльності (на прикладі ТОВ «Мережа магазинів горящих путівок»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Джум, К.М.
dc.date.accessioned 2020-01-28T08:56:53Z
dc.date.available 2020-01-28T08:56:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10837
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розглядаються сутність, правові та методичні засади діяльності франчайзингових мереж туристичних підприємств. Оцінено результативність та ефективність франчайзингової діяльності в ТОВ «Мережа магазинів горящих путівок». Запропоновано шляхи щодо вдосконалення франчайзингових відносин об’єкта дослідження. За результатами дослідження проведено економічні розрахунки щодо формування витрат та доходів агенції ТОВ «Мережа магазинів горящих путівок». ru_RU
dc.description.abstract The qualification work examines the essence, legal and methodological principles of franchise networks of tourist enterprises. The effectiveness and efficiency of franchising activities at «LAST MINUTE TOURS, LIMITED LIABILITY COMPANY» were evaluated. Ways to improve the franchise relations of the research object are suggested. According to the results of the study, economic calculations for the formation of costs and revenues of the agency «LAST MINUTE TOURS, LIMITED LIABILITY COMPANY» were carried out.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject франчайзинг ru_RU
dc.subject туристична агенція ru_RU
dc.subject мережа магазинів ru_RU
dc.subject горяща путівка ru_RU
dc.subject організаційно-економічні умови ru_RU
dc.subject franchising ru_RU
dc.subject travel agency ru_RU
dc.subject chain of stores ru_RU
dc.subject burning permit ru_RU
dc.subject organizational and economic conditions ru_RU
dc.subject 242 туризм ru_RU
dc.subject кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу ru_RU
dc.title Oсобливості використання франчайзингу в туристичній діяльності (на прикладі ТОВ «Мережа магазинів горящих путівок») ru_RU
dc.title.alternative Features of use of franchising in tourist activity (on the example of «LAST MINUTE TOURS, LIMITED LIABILITY COMPANY») ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу