dc.contributor.author |
Гуцуляк, М.П. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-28T09:45:27Z |
|
dc.date.available |
2020-01-28T09:45:27Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10841 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні та прикладні аспекти формування напрямів діяльності туроператорів в сфері немасових видів туризму. Розглянуто поняття та види сільського зеленого туризму, проведено дослідження потенціалу розвитку сільського зеленого туризму. Виокремлено наукові підходи щодо формування послуг підприємців сільського зеленого туризму. Надано загальну характеристику туристичного оператора ТОВ «Бессарабія-Тур». Проаналізовано фінансово-господарську діяльність «Бессарабія-Тур». Надано оцінку конкурентного середовища підприємства та проведено SWOT - аналіз умов розвитку послуг сільського зеленого туризму. Обґрунтовано доцільність розробки туристичного продукту сільського зеленого туризму на туристичному підприємстві «Бессарабія-Тур». Запропоновано методи оцінювання каналів просування туристичного продукту. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The theoretical and applied aspects of formation of directions of activity of tour operators in the sphere of non-mass types of tourism are considered in the work. The concepts and types of rural green tourism are considered, the potential of development of rural green tourism is investigated. Scientific approaches to forming services of rural green tourism entrepreneurs are highlighted. The general description of the tourist operator of Bessarabia-Tour is given. The financial and economic activity of Bessarabia-Tour is analyzed. The competitive environment of the enterprise is given and the SWOT - analysis of conditions of development of rural green tourism services is carried out. The expediency of developing a tourist product of rural green tourism at the Bessarabia-Tour tourist enterprise is substantiated. Methods for evaluating tourist product promotion channels are suggested. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
немасові види туризму |
ru_RU |
dc.subject |
туристичні послуги |
ru_RU |
dc.subject |
туристичний оператор |
ru_RU |
dc.subject |
підприємство |
ru_RU |
dc.subject |
туристичний продукт сільського зеленого туризму |
ru_RU |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
ru_RU |
dc.subject |
канали просування |
ru_RU |
dc.subject |
non-mass tourism |
ru_RU |
dc.subject |
tourist services |
ru_RU |
dc.subject |
tourist operator |
ru_RU |
dc.subject |
enterprise |
ru_RU |
dc.subject |
rural green tourism product |
ru_RU |
dc.subject |
competitiveness |
ru_RU |
dc.subject |
channels of promotion |
ru_RU |
dc.subject |
242 туризм |
ru_RU |
dc.subject |
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу |
ru_RU |
dc.title |
Напрями розвитку немасових видів туризму на туристичному підприємстві |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Areas of development of non-mass tourism in tourism enterprise |
ru_RU |
dc.type |
Diplomas |
ru_RU |