00 DSpace/Manakin Repository

Напрями розвитку немасових видів туризму на туристичному підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гуцуляк, М.П.
dc.date.accessioned 2020-01-28T09:45:27Z
dc.date.available 2020-01-28T09:45:27Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10841
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні та прикладні аспекти формування напрямів діяльності туроператорів в сфері немасових видів туризму. Розглянуто поняття та види сільського зеленого туризму, проведено дослідження потенціалу розвитку сільського зеленого туризму. Виокремлено наукові підходи щодо формування послуг підприємців сільського зеленого туризму. Надано загальну характеристику туристичного оператора ТОВ «Бессарабія-Тур». Проаналізовано фінансово-господарську діяльність «Бессарабія-Тур». Надано оцінку конкурентного середовища підприємства та проведено SWOT - аналіз умов розвитку послуг сільського зеленого туризму. Обґрунтовано доцільність розробки туристичного продукту сільського зеленого туризму на туристичному підприємстві «Бессарабія-Тур». Запропоновано методи оцінювання каналів просування туристичного продукту. ru_RU
dc.description.abstract The theoretical and applied aspects of formation of directions of activity of tour operators in the sphere of non-mass types of tourism are considered in the work. The concepts and types of rural green tourism are considered, the potential of development of rural green tourism is investigated. Scientific approaches to forming services of rural green tourism entrepreneurs are highlighted. The general description of the tourist operator of Bessarabia-Tour is given. The financial and economic activity of Bessarabia-Tour is analyzed. The competitive environment of the enterprise is given and the SWOT - analysis of conditions of development of rural green tourism services is carried out. The expediency of developing a tourist product of rural green tourism at the Bessarabia-Tour tourist enterprise is substantiated. Methods for evaluating tourist product promotion channels are suggested.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject немасові види туризму ru_RU
dc.subject туристичні послуги ru_RU
dc.subject туристичний оператор ru_RU
dc.subject підприємство ru_RU
dc.subject туристичний продукт сільського зеленого туризму ru_RU
dc.subject конкурентоспроможність ru_RU
dc.subject канали просування ru_RU
dc.subject non-mass tourism ru_RU
dc.subject tourist services ru_RU
dc.subject tourist operator ru_RU
dc.subject enterprise ru_RU
dc.subject rural green tourism product ru_RU
dc.subject competitiveness ru_RU
dc.subject channels of promotion ru_RU
dc.subject 242 туризм ru_RU
dc.subject кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу ru_RU
dc.title Напрями розвитку немасових видів туризму на туристичному підприємстві ru_RU
dc.title.alternative Areas of development of non-mass tourism in tourism enterprise ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу