dc.contributor.author |
Рожок, Г.А. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-28T11:12:11Z |
|
dc.date.available |
2020-01-28T11:12:11Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10844 |
|
dc.description.abstract |
У роботі проаналізовано ринкове становище та комунікаційна діяльність підприємства.
Розроблено і обґрунтовано рекомендації щодо удосконалення маркетингових комунікацій готелю зі своїми клієнтами, зокрема за рахунок впровадження інтернет-маркетпнгу, підвищення ефективності рекламної діяльності, покращення мотиваційного механізму внутрішніх відносин працівників. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The paper analyzes the market position and communication activity of the enterprise. Recommendations on improving marketing communications of the hotel with its customers have been developed and substantiated, in particular by implementing Internet marketing, improving the efficiency of advertising activities, improving the motivational mechanism of internal relations of employees. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
ru_RU |
dc.subject |
рекламна діяльність |
ru_RU |
dc.subject |
інтернет-маркетинг |
ru_RU |
dc.subject |
marketing communications |
ru_RU |
dc.subject |
advertising |
ru_RU |
dc.subject |
internet marketing |
ru_RU |
dc.subject |
242 туризм |
ru_RU |
dc.subject |
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу |
ru_RU |
dc.title |
Формування маркетингової комунікаційної політики у засобах розміщення туристів |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Formation of marketing communication policy in tourist accommodation facilities |
ru_RU |
dc.type |
Diplomas |
ru_RU |