00 DSpace/Manakin Repository

Формування маркетингової комунікаційної політики у засобах розміщення туристів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рожок, Г.А.
dc.date.accessioned 2020-01-28T11:12:11Z
dc.date.available 2020-01-28T11:12:11Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10844
dc.description.abstract У роботі проаналізовано ринкове становище та комунікаційна діяльність підприємства. Розроблено і обґрунтовано рекомендації щодо удосконалення маркетингових комунікацій готелю зі своїми клієнтами, зокрема за рахунок впровадження інтернет-маркетпнгу, підвищення ефективності рекламної діяльності, покращення мотиваційного механізму внутрішніх відносин працівників. ru_RU
dc.description.abstract The paper analyzes the market position and communication activity of the enterprise. Recommendations on improving marketing communications of the hotel with its customers have been developed and substantiated, in particular by implementing Internet marketing, improving the efficiency of advertising activities, improving the motivational mechanism of internal relations of employees.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетингові комунікації ru_RU
dc.subject рекламна діяльність ru_RU
dc.subject інтернет-маркетинг ru_RU
dc.subject marketing communications ru_RU
dc.subject advertising ru_RU
dc.subject internet marketing ru_RU
dc.subject 242 туризм ru_RU
dc.subject кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу ru_RU
dc.title Формування маркетингової комунікаційної політики у засобах розміщення туристів ru_RU
dc.title.alternative Formation of marketing communication policy in tourist accommodation facilities ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу